Bragd-Birger: Vi har inte vunnit borta mot Brynäs på evigheter och jag tror verkligen inte att vi gör det ikväll heller. Jag är sådär måttligt imponerad av segrarna mot Frölunda och Skellefteå, känns mer som ett bottenlag som sprattlar än ett slutspelslag som har vaknat.
Du har däremot fel i din analys när det gäller postande efter matchen. Jag har annat för mig. Men i sakfrågan har du rätt förstås, mitt svar på omröstningen här till höger är utan tvekan "Nej".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har däremot fel i din analys när det gäller postande efter matchen. Jag har annat för mig. Men i sakfrågan har du rätt förstås, mitt svar på omröstningen här till höger är utan tvekan "Nej".