Knylan: Jag kan hockey.. mer än du nånsin kan ana lilla gubben. Dessuton tycker jag att du om någon bör lära dig tillåta att andra människor också överreagerar ibland.
Om jag inte minns helt fel så var det någon som just överreagerade genom att slänga en trumpinne mot modoklacken för några år sedan. Han var slående lik dig... konstigt nog ;-).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag inte minns helt fel så var det någon som just överreagerade genom att slänga en trumpinne mot modoklacken för några år sedan. Han var slående lik dig... konstigt nog ;-).