1. Inte fan har Brynäs kontroll på det här??? Hade de mött HV hade det rasslat ter, fyra gånger när man är så tillbakapressade. Tyvärr möter man ett impotent motståndarlag
2. Inte fan håller Brynäs uppe spelet.
Det känns som att han har bestämt sig för en tes om matchen och gör allt för att bevisa den.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
1. Inte fan har Brynäs kontroll på det här??? Hade de mött HV hade det rasslat ter, fyra gånger när man är så tillbakapressade. Tyvärr möter man ett impotent motståndarlag
2. Inte fan håller Brynäs uppe spelet.
Det känns som att han har bestämt sig för en tes om matchen och gör allt för att bevisa den.
Arto mer nyanserad i så fall