1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199456

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
250kg kärlek: Det är ju en väldigt tydlig skillnad på hur laget uppträder på hemma- respektive bortaplan. Vad var det för fel på arbetsinsatsen hemma mot SAIK i tisdags tycker du?  Där räckte vi väl till alldeles utmärkt som jag ser det. Däremot behöver vi jobba på att bli bättre i samtliga moment på banan. Spelet i PP är ju den stora grejen förstås, och förmodligen den största anledningen till att vi ligger där vi ligger, som man sa i studion här i period 2. Kampen, den tar vi, för vi försöker då stå upp. Att Brynäs sedan tar ner oss har ju att göra med självfötroende som vi kanske saknar, o.s.v.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer