timrasuppi08: ny målvakt? skall du lösa krisen med att spela 0-0. ja just ja defence framför allt.
målvakt är väl det sista vi behöver, vi kan ju inte göra mål. eller är det målvakten som skall göra mål i PP. en målvakt måste få kunna släppa in 2-3 puckar/match och laget skall kunna vinna ändå.
men visst köp allt som går, det kan inte bli sämre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
målvakt är väl det sista vi behöver, vi kan ju inte göra mål. eller är det målvakten som skall göra mål i PP. en målvakt måste få kunna släppa in 2-3 puckar/match och laget skall kunna vinna ändå.
men visst köp allt som går, det kan inte bli sämre.