Pär: det är inte åke som bränner alla målchanser, men visst syns det att det blir ängsligt över hela banan, när timrå inte har någon "riktig" förste målis. sedan om den andre förste målisen är bättre än den här förste målisen i dagens timrå, det är ytterst tveksamt. bara inse att timrå har värvat ett riktigt kalkon lag iår. målvakterna duger inte alls som första målisar, dom är helt kalrt en duglig andre målis i elitserien inget mer.
dom övriga på planen skall vi inte prata om, men nr:10 skulle nog inte platsa i kovland heller, starkov -ja vad hände där?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dom övriga på planen skall vi inte prata om, men nr:10 skulle nog inte platsa i kovland heller, starkov -ja vad hände där?