Jag tycker du skall skicka detta otroligt välformulerade, sakliga och nyanserade inlägget till samtliga mail adresser i Timrå IKs organisation, skicka det även till Dagbladet, ST, Sundsvalls nyheter, Mittnytt, P4, Radio Guld, Rock classiker och allt vad som nu finns i nyhetsväg i regionen. Nu måste vi väcka våran kära förening, om ingen gör det så vaknar dom i Allsvenskan nästa höst...
Jag instämmer till fullo med ditt inlägg, Jag vill kalla det lincolns Upprop!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker du skall skicka detta otroligt välformulerade, sakliga och nyanserade inlägget till samtliga mail adresser i Timrå IKs organisation, skicka det även till Dagbladet, ST, Sundsvalls nyheter, Mittnytt, P4, Radio Guld, Rock classiker och allt vad som nu finns i nyhetsväg i regionen. Nu måste vi väcka våran kära förening, om ingen gör det så vaknar dom i Allsvenskan nästa höst...
Jag instämmer till fullo med ditt inlägg, Jag vill kalla det lincolns Upprop!