Åkerlund i Dagbladet: "Men över lag så tycker jag att vi gör en riktigt bra bortamatch, och det känns lite tråkigt att förlora när vi ändå spelar så bra"
Ja hela Timrålaget tycker nog att dom utförde matchen på ett bra sätt. Problemet är väl att det räcker inte, dom är inte bättre än såhär. Är man nöjd efter en sådan match mot självaste Södertälje så kommer man inte spela i Elitserien nästa säsong.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja hela Timrålaget tycker nog att dom utförde matchen på ett bra sätt. Problemet är väl att det räcker inte, dom är inte bättre än såhär. Är man nöjd efter en sådan match mot självaste Södertälje så kommer man inte spela i Elitserien nästa säsong.