El Maco: Väldigt ovisst om det finns några kvarlevande Sundsvallsfans att trashtalka. Vi bör höra oss för med en expert och konferera med Moverare som är det enda beviset på artens överlevnad om lag längre ned i näringskedjan uttrycker samma mindervärdeskomplex även om jag tvivlar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
El Maco: Väldigt ovisst om det finns några kvarlevande Sundsvallsfans att trashtalka. Vi bör höra oss för med en expert och konferera med Moverare som är det enda beviset på artens överlevnad om lag längre ned i näringskedjan uttrycker samma mindervärdeskomplex även om jag tvivlar.