Olle: Med tanke på de senaste vinsterna på hemmaplan så hade jag trott på poäng. MEN med tanke på skadeläget och Timrås förmåga att vinna 6-oängsmatcherna så talar det för Rögleseger. Lägg också till som du nämner att Timrå haft svårt för Rögle här hemma. Tror tyvärr Rögle vinner, rejält dessutom.
ev. Segerrecept för Timrå är väl att inte ta ledningen med 2-0 typ.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Olle: Med tanke på de senaste vinsterna på hemmaplan så hade jag trott på poäng. MEN med tanke på skadeläget och Timrås förmåga att vinna 6-oängsmatcherna så talar det för Rögleseger. Lägg också till som du nämner att Timrå haft svårt för Rögle här hemma. Tror tyvärr Rögle vinner, rejält dessutom.
ev. Segerrecept för Timrå är väl att inte ta ledningen med 2-0 typ.
Redigerad kommentar