Timrå har sett bra ut på hemmais på slutet och gjorde mig inte besviken när laget var med senast i den här rutan (2–1 mot FBK). Jag tror laget är så pass fokuserat och har så pass mycket mer kvalité än Rögle att det finns spelvärde i ettan till 1,85 hos Expekt Läst i dagens AB och är INTE skrivet av Challe utan av Ulrik.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
DAGENS DRAG
Timrå har sett bra ut på hemmais på slutet och gjorde mig inte besviken när laget var med senast i den här rutan (2–1 mot FBK). Jag tror laget är så pass fokuserat och har så pass mycket mer kvalité än Rögle att det finns spelvärde i ettan till 1,85 hos Expekt
Läst i dagens AB och är INTE skrivet av Challe utan av Ulrik.
Ville bara förmedla en glad nyhet också.