Inlägg: 1203080
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Kokko var skitbra sista året hos oss i slutspelet inge snack, men vi behöver en stridsvagn.
Olle: Tackar. Sportbladet var den enda troliga källa jag inte hade kollat upp..
;-)