pingvin: Jag skrev i när jag drog igång denna linje att denna match är inte bara en måstematch utan den är mycker mer betydelsefull än så. Det var challes chans att koma tilbaka och få lite plåster på såren, men inget händer.
Spelar ingen roll om vi vinner mot FBK och LHC , det är dessa matcher som skall vinnas resten är bonus.
Jag står för att Challe måste väck, det talas t.o.m. illa om han i Sk-eå. Inget bra facit för en tränare.
Spelarna MÅSTE börja ta sitt ansvar också inget snack om det. Det finns spelare som kanske skulle ta Challe i handen och följa honom till en annan klubb.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag skrev i när jag drog igång denna linje att denna match är inte bara en måstematch utan den är mycker mer betydelsefull än så.
Det var challes chans att koma tilbaka och få lite plåster på såren, men inget händer.
Spelar ingen roll om vi vinner mot FBK och LHC , det är dessa matcher som skall vinnas resten är bonus.
Jag står för att Challe måste väck, det talas t.o.m. illa om han i Sk-eå.
Inget bra facit för en tränare.
Spelarna MÅSTE börja ta sitt ansvar också inget snack om det.
Det finns spelare som kanske skulle ta Challe i handen och följa honom till en annan klubb.