Ja va fan man kan bara skratta åt eländet, de som åstadkommit detta måste ju ta sitt ansvar.
TJ med sin målsättning med final denna säsong, alltså en VD med sådant felprognos i ett vanligt företag ryker så det visslar, Lindqvist med sina värvningar måste ju också ta sitt ansvar, sen Challe....herregud fransosen inne på boxplayet i slutet på andra, hur tänkte han?
Undra hur styrelsen resonerar. Kan alla få gå, någon som tror det är möjligt? Knappast va!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TJ med sin målsättning med final denna säsong, alltså en VD med sådant felprognos i ett vanligt företag ryker så det visslar, Lindqvist med sina värvningar måste ju också ta sitt ansvar, sen Challe....herregud fransosen inne på boxplayet i slutet på andra, hur tänkte han?
Undra hur styrelsen resonerar. Kan alla få gå, någon som tror det är möjligt? Knappast va!!!!
Ja jävlar vad PISSDÅLIGT DET ÄR............