1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203836

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

BlackBay: SK har väl som uppgift att stötta så den hållningen tycker jag de har rätt i. Därmed inte sagt att egna kritiska röster och banderoller skulle bannlysas. Jag tror nog du med lätthet skulle få med dig tillräckligt många för att klara av att hålla upp en banderoll. Att spraya den kan man göra på asfalten utanför arenan, snyggare än så krävs inte för ett budkap av den sorten.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Frella: Ok...... OM jag överhuvud taget orkar bry mej att åka ut till arenan nästa hemmamatch (pallar fan inte detta längre), så ska jag fan försöka knåpa ihop en "Avgå Challe" banderoll o kommer nån från SK o försöker ta av mej den får nog den personen ha solbrillor på jobbet nästa dag.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Frella: Stötta, ja.
Men man kan markera sitt missnöje genom att gå ut i 5 minuter när matchen ska börja o sen komma tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer