keni: fan Modo fick foppa, och va hände, jo dom drar direkt till slutspel!!! bara och gratulera!!
kokko till elitserien igen. dom värvar bra för att skapa resultat, Timrå väntar för Tomas J har fastnat med båda nävarna "up where the sun never shines"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
bara och gratulera!!
kokko till elitserien igen.
dom värvar bra för att skapa resultat, Timrå väntar för Tomas J har fastnat med båda nävarna "up where the sun never shines"