Hahl Bundy: ja känns lite som det va? frågan är om dom kontaktade honom men han sa nej för att han kikar på tabell läget man vet ju inte. el när linnkan ringde, frågade han vem han va? haaha jo jag har spelat i sundsvall hockey, hahahaha vem är Linkan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ja känns lite som det va? frågan är om dom kontaktade honom men han sa nej för att han kikar på tabell läget man vet ju inte. el när linnkan ringde, frågade han vem han va? haaha
jo jag har spelat i sundsvall hockey, hahahaha
vem är Linkan!