Då får ni bjuda med er, jag vill inte heller se denna division 3 hockey längre.
Apropå ingenting dock, Näslund ställde upp från en Ledande position i modo och började spela igen, kanske dags för Robert Carlsson att snöra på sig rören igen och visa soporna vad Timrå hockey är?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då får ni bjuda med er, jag vill inte heller se denna division 3 hockey längre.
Apropå ingenting dock, Näslund ställde upp från en Ledande position i modo och började spela igen, kanske dags för Robert Carlsson att snöra på sig rören igen och visa soporna vad Timrå hockey är?