Mappe: The "big problem" är att alla i Timrå styrelses närhet inte ser detta som ett problem utan som ett normalt skeende i föreningens historia. Att tro att detta löser sig är det mest allvarliga och naiva sedan Timrå etablerade sig i elitserien 2000.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mappe: The "big problem" är att alla i Timrå styrelses närhet inte ser detta som ett problem utan som ett normalt skeende i föreningens historia. Att tro att detta löser sig är det mest allvarliga och naiva sedan Timrå etablerade sig i elitserien 2000.
Vi har ett jävla skitlag 2009.