Nybbe: Vi ville ha honom men när man fick reda på att Kokko och Brynäs kommit långt i förhandlingarna så valde man att låta honom vara. Kutym eller vad man nu vill kalla det för.
Och eftersom fokus har legat på att förstärka forwardssidan så har jag viss förståelse att vi bara var "tvåa" när det gäller Kokko.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och eftersom fokus har legat på att förstärka forwardssidan så har jag viss förståelse att vi bara var "tvåa" när det gäller Kokko.