1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1205879

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
diffe: En bra back är en bra back. Man har ju haft som mål att bygga en starkare backsida och värva tyngre killar inför säsongen, det har ju verkligen gått jättebra. In med vad som helst som är bättre än Skogs.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
RocknRolf2: Jo, Kokko var ju verkligen en jättebra back. I a f under 10% av sin kontraktstid. Verkar som att han konserverat den superformen också, eftersom han blivit bänkad i Finland och skeppad till Brynäs.

Jag vill ha en defensiv klippa i backlinjen. Skiter fullkomligt i om han aldrig tar sig över offensiva blå. En Koskinen i sin prime. Då är jag nöjd.

Annars vill jag ha in en förstecenter. Som någon föreslog: låt Corso spela vinge. Ta till vara på hans offensiva kvaliteter, men täck upp för hans defensiva brister.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer