JimmyH: Inte här kanske, men väl på isen. Som jag skrivit tidigare: jag anser att det är precis samma visa i år som det var förra säsongen. Vi börjar med ett mongospel som inte funkar alls, sen går vi tillbaks och börjar 'spela enkelt' och då funkar det igen.
Men, det är möjligt att jag är helt dum i huvudet och att det jag ser bara är felaktiga synapser i min egna hjärna. I s f är jag nog ganska lätt att argumentera omkull. Att köra 'när vi vinner/när vi förlorar' funkar dock sisådär.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som jag skrivit tidigare: jag anser att det är precis samma visa i år som det var förra säsongen. Vi börjar med ett mongospel som inte funkar alls, sen går vi tillbaks och börjar 'spela enkelt' och då funkar det igen.
Men, det är möjligt att jag är helt dum i huvudet och att det jag ser bara är felaktiga synapser i min egna hjärna. I s f är jag nog ganska lätt att argumentera omkull.
Att köra 'när vi vinner/när vi förlorar' funkar dock sisådär.