John K: Brynäs är nog elitseriens tråkigaste och mest defensivt inriktade lag. Mot sådana lag brukar vi ha problem. Viktigt är att vi får igång våran offensiv men framför allt att vi hela tiden har en spelare framför Markström, som skymmer och styr puckarna. Annars vinner vi inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mot sådana lag brukar vi ha problem.
Viktigt är att vi får igång våran offensiv men framför allt att vi hela tiden har en spelare framför Markström, som skymmer och styr puckarna.
Annars vinner vi inte.