Tips, 4-1 , angerx2, caslava och lander.
Inlägg: 1210613
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
persson: Jag tycker att du är lite för optimistisk, 4-2 är ett mer balanserat tips. Även det är kanske för optimistiskt, speciellt med tanke på att Brynäs släpper till så lite lägen. Ja, kanske 3-2 är bästa tipset?
Om de våra lirar som mot LHC så kommer det att bli 3 poäng i kväll.
Just go for it!
Om de våra lirar som mot LHC så kommer det att bli 3 poäng i kväll.
Just go for it!