KniveN: Fabricera? Han gör det bra som vinner puck, om jag nu ska försöka hitta nåt positivt, men som han agerar med den i just den specifika situation som både du och jag trycker på är bara för dåligt.
Och du har ju naturligtvis aldrig gnällt på nån utan att få medhåll från alla håll? Att kasta skit är en sak. Det här är inte att kasta skit. Jag vet också att jag inte är ensam om att tycka som jag gör om den situationen.
Hissa eller dissa. Man gör sig förtjänt av bägge delar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och du har ju naturligtvis aldrig gnällt på nån utan att få medhåll från alla håll? Att kasta skit är en sak. Det här är inte att kasta skit. Jag vet också att jag inte är ensam om att tycka som jag gör om den situationen.
Hissa eller dissa. Man gör sig förtjänt av bägge delar.