1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1216577

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
250kg kärlek:
Har alla svenska backarna tackat nej, och siste snigel på skansen fick frågan i ironiskt syfte, men fattade inte ironin från bengan och tackade ja??

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Äh, vem bryr sig längre om denna skitmatch? Dagens torsk var inget annat än programenlig. Jag bänkade mig i puben fullt förvissad om att vi skulle förlora. Fokuserade därför lika mycket på att bli full, men det gick väl så där med den saken. När ölen är dyr tar det emot att dricka, så enkelt är det...

Nu vill jag se på fan, det vill säga att "Snutten" (ja, så löd faktiskt hans smeknamn i högstadiet - "Linkan", who?) ersätter Anger illa kvickt. Med såväl tillgängliga spelare på marknaden som ekonomiskt utrymme är minst en förstärkning en självklarhet inför den framtid (som är vår?). Kör hårt, "Snutten"!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.