Vad roligt för Mattias Karlsson att han blev "bäst på isen" i gårdagens match. Hoppas det går bra för han i Tre Kronor också.
Inlägg: 1216814
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
zita: Ja, verkligen skoj. Hoppas att han får lira lite i Tre Kronor också och att det går bra.