jonmannen: Urk. Hoppas att vi inte tappade matchen på det där 5 mot 3-spelet.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.