MB: Anders Lindbäck. Wow. Magnifikt. Makalöst. Underbart. Vackert!
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.