"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)