1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219047

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Några snabba kommentarer om matchen i går:

- Domaren var dum, jättedum. Mest mot Modo, som blev så ledsna att dom inte ville göra mål.

- Lindbäck var dummelidum. Tillsammans med domaren gjorde han så att inte Modo fick göra välförtjänta mål.

- Näslund är elitseriens bästa målskytt. Obegripligt att han gav upp sin NHL-karriär när han fortfarande är i sin prime.

- Foppa är elitseriens bäste spelare. Starkt av Timrå att vinna trots det.

- Snippan tar SM-guld.

- Hockey är en underbar sport!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
En fruktansvärt skön seger som vi kan tacka Lindbäck för.
Hur många ggr har inte Krizan varit som en vägg när Modo har slagit oss tidigare säsonger!
In your face, modoiter!

Sen hade inte kuben en av sina bästa dagar, men säg när han har det.

F.ö tycker jag att det tyder på styrka när vi vinner fast vi spelar dåligt.
Det är positivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...