Hahl Bundy: Nissar i all ära och framförallt Lindbäck, men ska vi ta poäng i de viktiga matcherna framöver mot Skellefteå o Luleå så måste spelet bli betydligt bättre än vad det varit i de två sista matcherna mot Rögle o MoDo. Minst en seger i dessa två kommande matcher är nästan ett måste gärna två helst. Det kommer att bli tuffa matcher o det kan komma att sluta i två förluster också och då ser det tufft ut. Får hoppas att det lyfter spelmässigt. Är dessa fyra spelare på topp då vinner vi: Lindbäck, Caslava, Piros och Corso.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Minst en seger i dessa två kommande matcher är nästan ett måste gärna två helst. Det kommer att bli tuffa matcher o det kan komma att sluta i två förluster också och då ser det tufft ut.
Får hoppas att det lyfter spelmässigt. Är dessa fyra spelare på topp då vinner vi: Lindbäck, Caslava, Piros och Corso.