mikenomad: Och Moffona i Ö-vik som tycker att vi gnäller på domarna.... Smurfade in på Modohockeys forum i går. Och hade "domargnäll" fynnits med på IOK's lista över godkända sporter hade Moffona vunnit Guld, Silver och Brons i går.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad:
Och Moffona i Ö-vik som tycker att vi gnäller på domarna.... Smurfade in på Modohockeys forum i går. Och hade "domargnäll" fynnits med på IOK's lista över godkända sporter hade Moffona vunnit Guld, Silver och Brons i går.