Jag vill ju så gärna se matchen i kväll mellan Skellefteå AIK - Timrå IK. Dock är den inte tillgänglig hemmavid så kroppslig förflyttning krävs om det skall ses på hockey men efter denna dag utomhus i kylan är jag så trött, så trött...
Skall man gå och sova tidigt och få vakna till ett slutresultat (när det nu blir) eller gäller det att bita ihop och vara social på lokal eller dyligt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock är den inte tillgänglig hemmavid så kroppslig förflyttning krävs om det skall ses på hockey men efter denna dag utomhus i kylan är jag så trött, så trött...
Skall man gå och sova tidigt och få vakna till ett slutresultat (när det nu blir) eller gäller det att bita ihop och vara social på lokal eller dyligt?