RED DEVILS: Ja ser man det så då är det ju solklart,,, Då borde det vara konsekvent så att ALLA puckar som går i mål utom med hjälp av klubban skulle underkännas, då borde det inte bli någon disskution. och då borde Rögle stå på ca 0 poäng i årets ES.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja ser man det så då är det ju solklart,,,
Då borde det vara konsekvent så att ALLA puckar som går i mål utom med hjälp av klubban skulle underkännas, då borde det inte bli någon disskution.
och då borde Rögle stå på ca 0 poäng i årets ES.