Hynning skickade in en fantastisk skön balja mot MoDo nu senast. Jag fick fan i mig extas när detta skedde. Dessvärre inträffar detta inte alltför ofta. Liksom du har jag i nuläget en större tilltro till Mr Lindbäck. Han kan fan i mig bli räddaren i en eventuell kvalserie...
Nylander, ja... Honom har jag inte ens lagt märke till hittills!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hynning skickade in en fantastisk skön balja mot MoDo nu senast. Jag fick fan i mig extas när detta skedde. Dessvärre inträffar detta inte alltför ofta. Liksom du har jag i nuläget en större tilltro till Mr Lindbäck. Han kan fan i mig bli räddaren i en eventuell kvalserie...
Nylander, ja... Honom har jag inte ens lagt märke till hittills!
Redigerad kommentar