73Sjöbba: Nu blir jag ju bara tvingad att kommentera kolan bara för det. Det är SÅ fegt av honom och SÅ dåligt att ta den där utvisningen, han kan gå på insidan och komma etta på puck men istället går han på utsidan och slänger armen runt luleåbacken bara för att han är rädd för att få en smäll. Killen är ju stor som ett hus, VAD ÄR PROBLEMET?!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
0-1 i baken, tack Kolan.