1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1220291

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Kattgubben: Det är bara att inse att Mattias Karlsson inte kommer att kunna spela bra PP i Sverige så länge vi inte flyttar blå linjen som på andra sidan atlanten.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Rooster23: Samuelsson, Starkov och kolan är några som kommer få svårt att hitta ny klubb på den här nivån efter att kontrakten går ut (jag skulle vilja påstå att kolan är några snäpp sämre än RJ var hos oss). Samtidigt är det jobbigt nu när vi förlitar oss på en Corso som verkar vara en humörspelare, värre än värsta tjeckoslovak, en Hynning som faktiskt inte är bättre än medelmåtta och en Sonnenberg som har försvunnit helt dom senaste matcherna.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Tänk om vi kunde spela lika disciplinerat i egen zon som Luleå gör.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...