Rensvind: Ett av dom stora problemen är ju de som är kvar! Det finns spelare som borde skeppas iväg efter denna säsong. nr 33 har inte gjort någon glad t.e.x det måste finnas någon typ av förbannelse i det där huset.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ett av dom stora problemen är ju de som är kvar!
Det finns spelare som borde skeppas iväg efter denna säsong. nr 33 har inte gjort någon glad t.e.x
det måste finnas någon typ av förbannelse i det där huset.