1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1220468

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30

Jag är väldigt besviken på dagens insats. Riktigt deprimerande ärligt talat. Det finns ingen stomme att tala om.. Jag vet inte vad Linkan kan göra heller till nästa säsong för att fixa till det. Ett sett vissa lag bygger sin stomme är att befolka laget med spelare från området eller som av diverse skäl har känslor för klubben. Detta tycks saknas av spelare från vår trakt, sedan hjälper det inte att vår juniorverksamhet är riktigt dålig ärligt talat.


Tillägg: Jag tycker Timrå IK som förening måste ransaka sig själv rejält och ta fram ett helt nytt system när det gäller kopplingen mellan juniorleden och A-laget (bl.a.). Vi måste bli mycket bättre på att utveckla juniorer. Timrå IK har inte råd att värva till sig ett topplag och man kan inte lita på turen varje sillyseason. Därför måste man kunna fylla på underifrån med juniorer som kan komma in och ta en plats i A-laget.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
dr-nix:
Och lander och pääjärvi som vi kunnat bygga något bra med lär nog spela sin sista säsong i ES...
tyvärr, tänk att två juniorer skall bära detta lag...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer