1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1221274

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02

Vad ska vi göra med Mattias Karlsson egentligen? Mr Smör. Lars Brundin. Kärt barn. Vad ska vi göra av honom? Det kan inte finnas mer att ta ut av honom, inte i år. En hård sommarträning med smörförbud och det kan kanske hända något. Men herre Gud. Man har inte sett något liknande.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Knylan: supervärvning enl.linkan , han fick troligtvis tips av någon på Domus-Trappan

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Knylan: Vi gör en ganska ok 1-a match som vanligt på bortaturnen. 2-a matchen brukar vara betydligt sämre, hoppas att trenden bryts åt rätt håll för en gångsskull! (Det börjar rinna iväg nu)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer