1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1221305

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Det börjar kännas som att man glömt charmen med att hålla på den här skitföreningen. Det var kul där ett tag.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02

Knylan: Tur man jobbar natten. Då slipper man ju se eländet om man säger. Annars tog du ett par ord ur våra munnar. Skitlag, skitförening säger man i kör här.

Trött, less och arg men en mycket väntad förlust. Tabelläget känns också ganska så logiskt.

Suppklubben får snart börja förbereda resor till Leksand, osv, osv...


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
Knylan: ja suck

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer