1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1221451

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-01-02
rödöga:

Men ursäkta mig, men jag har väl för fan vilken uppfattning jag vill utan att fråga dig.
Jag skyller INTE på Challe utan funderar bara vart hans spelidé tagit vägen.

Jag säger att han måste ha problem med kommunikationen till spelarna eftersom de tydligen inte lyssnar på vad han säger ELLER så skiter dom i VAD han säger.
Dt är väl ändå viss skillnad eller vad?

Jag är läskunnig så du kan nog behöva en SFI-kurs själv du.

Min åsikt är min åsikt och din är din och den respekterar jag,

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer