Ambroo: Nej du har så sant. Corso som tredjecenter så okej då.
Man minns förr när man gick till ladan och fick se Riktiga Timrå ÖSA på nått fruktansvärt de första 10 minuterna, allt sånt är borta, ALLT!.
Demonteringen är TOTAL nu.
Jag tror det absolut viktigaste för Klubben är att få in en ny ledning, den lär ju komma av sig själv om vi åker ut, men om vi lyckas vara kvar så vill jag se några som brinner för Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Nej du har så sant. Corso som tredjecenter så okej då.
Man minns förr när man gick till ladan och fick se Riktiga Timrå ÖSA på nått fruktansvärt de första 10 minuterna, allt sånt är borta, ALLT!.
Demonteringen är TOTAL nu.
Jag tror det absolut viktigaste för Klubben är att få in en ny ledning, den lär ju komma av sig själv om vi åker ut, men om vi lyckas vara kvar så vill jag se några som brinner för Timrå.