Bitter jävla förlust. Vi hade hyffsat bra kontroll på matchen och så kommer de två målen från FBK. Det handlar om tur/flyt inte att TIK suger just i det momentet. Jag förstår att det finns många arga/bittra timrå-iter som skriver saker dom egentligen inte menar just en kväll som denna och jag är inte direkt jätteglad heller.
Med det sagt tycker jag inte att Timrå gör en dålig match så kan vi få tillbaka några fler spelare och börja ta lite 3 poängare så kommer sitationen se bättre ut.
Det var dock mindre bra att Gabriel Karlsson utgick, stuckad fot tror jag kommentatorn sade. Jag hoppas han kan vara tillbaka till Röglematchen om inte till på lördag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bitter jävla förlust. Vi hade hyffsat bra kontroll på matchen och så kommer de två målen från FBK. Det handlar om tur/flyt inte att TIK suger just i det momentet. Jag förstår att det finns många arga/bittra timrå-iter som skriver saker dom egentligen inte menar just en kväll som denna och jag är inte direkt jätteglad heller.
Med det sagt tycker jag inte att Timrå gör en dålig match så kan vi få tillbaka några fler spelare och börja ta lite 3 poängare så kommer sitationen se bättre ut.
Det var dock mindre bra att Gabriel Karlsson utgick, stuckad fot tror jag kommentatorn sade. Jag hoppas han kan vara tillbaka till Röglematchen om inte till på lördag.