Ska bli otroligt roligt att se äkta hockeydynamit igen!! Var och skulle köpa biljett idag men de sålde inte för imorrn en timme innan nedsläpp.
Det var synd att det inte blev någon supporterresa denna helg, hade vart väldigt lägligt med stort stöd på borta-is nu när det inte har gått så bra på senaste!
Tänkte höra lite också, ni Timrå-supportrar som också bor i Sthlm, finns de någon pub/bar där det visas Timrås matcher och röd/vita brukar hänga?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Härligt att höra!
Ska bli otroligt roligt att se äkta hockeydynamit igen!!
Var och skulle köpa biljett idag men de sålde inte för imorrn en timme innan nedsläpp.
Det var synd att det inte blev någon supporterresa denna helg, hade vart väldigt lägligt med stort stöd på borta-is nu när det inte har gått så bra på senaste!
Tänkte höra lite också, ni Timrå-supportrar som också bor i Sthlm, finns de någon pub/bar där det visas Timrås matcher och röd/vita brukar hänga?