73Sjöbba: På reprisen ser man ju tydligt hur sonnenberg blir trippad, hade timrå inte spelat pp där hade det blivit en dif utvisning, sonneberg rammlar och trippar i sin tur dif spelaren.. tro faan att han blir förbannad-- MEN han borde försökt lugna sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På reprisen ser man ju tydligt hur sonnenberg blir trippad, hade timrå inte spelat pp där hade det blivit en dif utvisning, sonneberg rammlar och trippar i sin tur dif spelaren..
tro faan att han blir förbannad--
MEN han borde försökt lugna sig.
Mollgan gjorde en jäkla tabbe där.