Långben: Exakta siffror ang Ekonomi kontra spelartrupp kan jag inte.
Men en som Axelsson, Hynning mfl har minst 3 ggr mer lön idag än under Nubbens tid, Och då var de tänkta som 4:e lirare, inte som Linkan som förste femma spelare.
Vi hade nog en dyr trupp ja,!! men vilket drag det var kring hockey då. fullsatt vara o varannan gång.
Då VILLE spelare till Timrå!! Nu förknippas bara Tik med Dålig ekonomi, "Det blev väldigt dyra flygbilljetter" Citat Lindquist.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Långben: Exakta siffror ang Ekonomi kontra spelartrupp kan jag inte.
Men en som Axelsson, Hynning mfl har minst 3 ggr mer lön idag än under Nubbens tid, Och då var de tänkta som 4:e lirare, inte som Linkan som förste femma spelare.
Vi hade nog en dyr trupp ja,!! men vilket drag det var kring hockey då. fullsatt vara o varannan gång.
Då VILLE spelare till Timrå!! Nu förknippas bara Tik med Dålig ekonomi, "Det blev väldigt dyra flygbilljetter" Citat Lindquist.