Laken: Finns ingen, tycker du att det ser bra ut? inget görs, fallet är rätt utför men ingen bromsar, man bara låter det falla. bara att ta in en kille från div1 under JVM är ju ta mig fan speechless, vad är det för jävla tänk??
Har vi inte pengar till något bättre kan de lägga ned hela skiten med ES och bespara en en massa förhoppningar och lidande, det är så jävla amatörmässigt skött så man saknar ord...speechless helt enkelt!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har vi inte pengar till något bättre kan de lägga ned hela skiten med ES och bespara en en massa förhoppningar och lidande, det är så jävla amatörmässigt skött så man saknar ord...speechless helt enkelt!!!!!!!