Ambroo: Du menar han som är en lagom fet man i sina bästa år? Eller han som flinar från öra till öra så fort han missar öppet mål. Eller han som har sånt lillebrorskomplex för att brorsan hans gick i första rundan?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du menar han som är en lagom fet man i sina bästa år? Eller han som flinar från öra till öra så fort han missar öppet mål. Eller han som har sånt lillebrorskomplex för att brorsan hans gick i första rundan?